AVG.

dinsdag 2 februari 2021

gevlochten sjaal

Deze winterse sjaal heb ik al een tijdje liggen
en nog niet laten zien.
Heel apart is het ingevlochten stuk.
 Hoewel ik niet veel blauwe kleren heb,
is de sjaal toch blauw en
past werkelijk bij een heleboel
en is ook nog lekker warm.
 

 Gebreid in de gerstekorrel en het
gevlochten stuk in tricot. 
Het enige nadeel is dat je de
sjaal over je hoofd moet trekken,
is je kapsel weer in de war!
En ik wilde hem niet laten liggen tot
de letter S aan de beurt was,
want dat duurt nog zo lang! 
Voor vrijdag is de letter C en daar heb
ik al over nagedacht.
Tot vrijdag! 

10 opmerkingen:

  1. Such a divine pattern your beautiful scarf is. Love the weaving braided section at the neck. A gorgeous blue, too. As a gal who seems to wear a lot of blue, I wouldn't mind walking around town with this pretty scarf keeping me warm and cosy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een PRACHTIGE sjaal Loes, erg mooie kleur ook,
    inderdaad jammer dat de sjaal over je hoofd getrokken
    moet worden. Dan maar eerst de sjaal en dan je kapsel ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je vlechtsjaal mooi in deze kleur blauw!
    Ik heb hem ook eens gebreid en vond het leuk om te doen. Het is inderdaad een nadeel dat ie over het hoofd moet (al maakt dat nu keteen coronakapsel misschien wat minder uit 😉). Hij was/is voor mij eigenlijk wat te wijd, waardoor het in mijn nek toch wat koud wordt. Maar het is wel een mooie sjaal en complimenten verwarmen ook 🙂.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, je begint al aardig in letters te denken! Het moet niet gekker worden...
    Het lijkt me een heerlijk warme sjaal, vooral als je op de fiets weg moet ideaal.
    Ik ben gek op blauw en zou deze kleur zomaar hebben kunnen kiezen. Maar blauw combineert wel gemakkelijk, dat is waar.
    Draag je de sjaal veel?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect !!! A lovely shade of blue with an intricated pattern !!!
    Have a nice day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. pracht sjaal Lekker om om te doen als je naar buiten gaat

    BeantwoordenVerwijderen
  7. It's beautiful and the braided section is so unusual.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poeh, lijkt me een heel karwei dit... wel mooi, de moeite waard om je haar mee in de war te maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kreeg er zo eentje cadeau. Lijkt me wel ingewikkeld om te breien. Maar lekker warm zijn is ie en mijn kapsel is momenteel (sluiting van de kappers al van in november) toch sowieso al om zeep. :-)

    BeantwoordenVerwijderen