AVG.

maandag 20 januari 2020

Een geschenk.

Zaterdag bracht de post mij een pakje,
helemaal uit Japan!!
Het had er veertien dagen over gedaan
en ik was dan ook heel erg benieuwd.


Het pakje kwam van Shayndel
Zij blogt over haar overtuiging en maakt
elke vrijdag een prachtig Challah brood
voor de zaterdag en soms in allerlei vormen en maten.
Ik maakte het pakje open en....


een boek van de Psalmen en een
uitgebreid uitleg.
Het is in het Engels, maar met mijn
bijbeltje en voor de moeilijke
woorden de google translate
gaat het wel lukken.
 
Dankjewel Shayndel 
voor dit mooie boek, ik ga het koesteren
en elke dag een Psalm lezen.


12 opmerkingen:

  1. Such a beautiful gift, Loes. I always love reading the Book of Psalms.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een speciaal cadeau! Dat heeft een hele reis achter de rug!
    Veel plezier van je boek, groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat lief van haar dat jij dat zomaar krijgt,
    een waardevol kado met een verhaal.
    groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig geschenk heb je gekregen Loes,
    dat is pure verwennerij. Het boek heeft zeker een
    lange reis gemaakt, heel attent van Shayndel om
    zo'n mooi gebaar te maken, zeker een boek om te koesteren.

    Lieve groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you Loes for the surprise post here!! It is so sweet of you to mention, and I was happy to see it arrived so nicely!! Thank you to your friends for the kind thoughts in the comments. Many blessings and Shalom!! With love !!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een waardevol geschenk dat je moet koesteren. Mooi en warm gebaar van die persoon. Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe lief om van de andere kant van de wereld iets te sturen. Ik hoorde nog nooit van een challah brood. Weer iets bijgeleerd. Veel plezier met het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat fijn zo’n onverwacht cadeau. Geniet ervan !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt me een prachtig boek! En je leest toch anders als het in 't Engels is...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zus, wat een bijzondere gift van iemand met een goed hart. Om te koesteren . xx

    BeantwoordenVerwijderen