AVG.

woensdag 22 januari 2020

Gebakjes.

Vorig weekend was me gevraagd of ik zestig
kleine gebakjes wilde maken voor
iemand die 65 jaar werd.
 ~
Hij is ook lid van een zangkoor,
dus vond ik het wel passend om
er op de helft van de petit fours een muzieknoot
op te zetten.





Ze zijn mooi gelijkmatig,
omdat ze uit een siliconenvorm komen.
Hoe makkelijk zijn die!
Op de andere helft is met chocolade
versierd (dat gaat minder gelijk dan met
zo'n vormpje), de ene is wat mooier
dan de andere, je moet oppassen dat je niet
te hard knijpt. 😉



Daarnaast heb ik nog dertig
appelroosjes gemaakt.





Hopelijk zijn die ook in de smaak gevallen,
en sinds ik ze de eerste keer gemaakt heb,
bak ik ze vaker.

8 opmerkingen:

  1. Wow,what a faboulous idea! They look so pretty☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat weer knap gedaan. De jarige is er vast superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. My husband is seventy soon and I am wanting to holding an afternoon high tea for him. Such a pity I do not live near you Loes. My problems re the delicious cakes and other sweet things to eat wouldn't be the cause for such angst.....you could weave your magic baking wand and all my pretty plates would be overflowing with your delicious treats. Now.....these petit fours look fabulous and those little apple flowers....yummo! Such a lucky man to enjoy your baking!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dat er fantastisch uit Loes, en wat ben jij
    daar handig in. En dan die enorme hoeveelheden.
    Nou dat is wel zeker dat het in de smaak is gevallen.
    Heel origineel ook met de muzieksleutel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat mooi weer en se apperoosjes zijn zeker ook heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb de roosjes ook al eens gemaakt. Maar het ziet er allemaal heerlijk uit. Nu heb ik opeens zin in gebak..... 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Surely they were delicious.

    *Colored kisses*

    BeantwoordenVerwijderen