AVG.

vrijdag 17 januari 2020

Crea 5220, stippen.


Deze week is het onderwerp:stippen!
Omdat het een hele drukke week was,
vooral gisteren en eergisteren,
heb ik er niet veel aan kunnen doen.
~
Mijn eerste gedachte aan stippen was:
"Op een mooie paddenstoel,
rood met witte stippen..."
Deze heb ik voor in de herfst gehaakt.


Ook de tas van mijn zus heeft mooie stippen.





Ik had zelfs al wat bij elkaar gezocht,


maar lieve mensen, de tijd ontbrak.
Hopelijk gaat het de volgende keer beter!

15 opmerkingen:

  1. The mushroom is so cute! Have a lovely weekend ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De paddenstoel is ENIG Loes, en ik zie genoeg stippen hoor,
    soms is het ook lastig als de tijd je ontbreekt, je bent toch
    altijd een tijdje bezig om iets te bedenken. Niks moet en alles mag,
    het is een mooi bijdrage.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik word blij van je paddestoel met stippen. Dat ik iets met rood met witte stippen heb, kan je wel zien aan mijn profiel-foto. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your sweet little mushroom, Loes. Seeing so many dots makes me happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind jouw paddestoel erg leuk gemaakt.
    Het is een prima blogje zo geworden over stippen.
    En leuk dat ik in jouw lijstje sta! Ik zal jou ook toevoegen in mijn lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie paddenstoel met stippen, ja daarom was ik blij dat ik deze keer vooruit gewerkt had, anders was het mij niet gelukt om mee te doen. We hebben immers nog meer te doen ;)
    Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch een blogje over stippen gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O leuk, ik voeg je ook toe aan 't lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The mushroom is very sweet!! I love your crochet!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd leuk zo'n paddenstoel... Het hoort ook echt bij het woord 'stippen'; zodra je dat hoort denk je aan 'rood met witte stippen...'

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Altijd leuk die rood met witte stippen paddenstoelen. Ze mogen niet ontbreken op de herfsttafel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb ook aan een paddenstoel gedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute! Is that origami paper? I like the polka dots in all the colors!!...♡❤️♡

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja soms worden we ingehaald door de tijd en lukt het even niet om dat te doen wat we willen ;o)

    BeantwoordenVerwijderen