AVG.

vrijdag 12 februari 2021

Crea 5221, de C van cadeautje.

 Op internet zag ik gehaakte hartjes voorbijkomen,
en ik probeerde er eentje. 
Na die eerste haakte ik er nog een stuk of wat.
Als je er twee haakt en aan elkaar zet
dan  krijg je een soort zakje.
Daar stop je dan een klein zeepje in.
Zulke kleine zeepjes heb ik niet,
daarom op het web gezocht en besteld.
Kleine hartzeepjes met een
heerlijke lavendelgeur.


Voor mijn kinderen en zussen,
mijn vriendinnen en
schoonzussen, nog een vriendin.
Ellis wilde ook een witte,
daarom heb ik nog een paar witte gehaakt.
Die waren het eerst weg.
Zomaar, een aardigheidje
niet eens voor Valentijn hoor.
Maar gewoon, omdat ik daar zin in had.



14 opmerkingen:

  1. Wat een lieve cadeautjes zijn dat geworden! En iedereen vindt het leuk om zoiets te krijgen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sweet !!!
    Have a LOVEly weekend !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, I love 'just because' gifts. It is no wonder yourlittle hearts disappeared quicker than quick. Each and every little crochet heart is gorgeous, Loes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a great idea Loes they look so sweet anyone would be glad to receive one.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeautje zo eenvoudig maar leuk om te geven en nog lekker ruikend ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk gemaakt en bedacht. Dat is toch een super lief cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Brilliant idea! Lovely whimsical gifts which everyone will surely love. keep well Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je deze hartjes prachtig gehaakt Loes, het
    ziet er heel regelmatig uit. En een heel leuk idee
    met zo'n zeepje erin als een leuk cadeautje, zeer geslaagd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig om te haken en leuk om weg te geven, in deze tijd een leuk en positief gebaar, super! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve cadeautjes! Je zou er ook lavendel in kunnen doen in een tule zakje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuk om even tussendoor te haken1
    schattig hartjes zijn altijd leuk
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a special heart shaped and love scented gift from your heart!! Anyone would be delighted to receive it!! Lavendar, nice, the scent comes through even here to Japan!! Thank you!! (I will receive one virtually!!)♡

    BeantwoordenVerwijderen