AVG.

vrijdag 19 februari 2021

Crea 5221, alfabet letter D.

 Dit keer is de letter D aan de beurt.

De D is van Deken
Die heb ik er veel
zelfs allen gehaakt
in rood, blauw en geel.
 
In 2018 heb ik meegedaan om dekens te haken
samen met andere dames aan de
grootste deken ter wereld.
 


Zelf had ik er 3 gehaakt en nog 2 samengesteld,waar
andere dames granny's meegehaakt hebben.
De bovenste deken is er een van de
vierkantjes die verschillende dames
hebben geleverd.
 Voor nog meer dekens kijk maar  eens hier !
 
Ook deze babydeken heb ik eens gehaakt met
berenkopjes.
 

Een geborduurde D.
 
 

 
En een geborduurde duif.
 
 

 Nog enkele woorden met een D.

Doperwten, Dadels,  Druiven,  Drop,  Donut. 
Dahlia, Daglelie, Duindoorn, Distel.

Ditjes en Datjes,  aan Diggelen, Dikke Dame,
Delfts blauw, Design,
Deltawerken, Dieren Dokter, Depri,
Dieet, Dupe, Durven, Daaro,
DonsDekbeD.
 
 
Kijk ook eens bij de anderen,
 

 

17 opmerkingen:

  1. wat een leuke ditjes en datjes, maar de berendeken spant voor mij de kroon die ga ik onthouden zo leuk om ter maken voor de kids.
    ( en nu niet vergeten te publiceren anders blijf ik aan het typen :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dekens...in de handwerkwereld zijn er al héél veel dekens gemaakt en er komen steeds weer nieuwe bij. Leuk om te zien welke dekens uit jouw handen (en die van de andere dames) zijn gekomen. De beertjesdeken kende ik nog niet;wat een lieverdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo leuk, die grootste gehaakte deken van de wereld!
    Je andere D's vind ik ook prachtig trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zag ik vandaag al veel dekens langskomen en allemaal gemaakt door talentvolle dames. Mooi allemaal !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hé dekens haken, ik wil binnenkort ook weer aan een nieuwe beginnen. Wat leuk dat jij daar ook aan mee hebt gedaan, aan de grootste deken van de wereld haken. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk al die dekens! Ik vind het ook fijn om dekens te haken en te breien en ze vinden bijna altijd weer een nieuw thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allemaal leuke en mooie D-Dingen, maar het dekentje met de berenkopjes spant voor mij de kroon. Wat een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zoooo Loes jou handen hebben niet stil gezeten, wat
    ontzettend veel dekens heb jij al gehaakt en leuk dat
    je hebt meegewerkt aan de grootste deken ter wereld.
    De berenkopjes deken is echt heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige creaties. Vooral de berendekentje vind ik super schattig! Je hebt inderdaad niet stilgezeten! Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik begrijp je passie voor dekens haken wel...!
    En een mooie geborduurde letter D, met duif. Ik ben het even kwijt; maar ging je nu ook een letterlap van het alfabet borduren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor, maar heb ik eens het alfabet geborduurd en die letters wil ik nu ook laten zien.

      Verwijderen
  11. Those crochet bears are gorgeous. Love all the other blankets, too. They are all so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Impressive Beautiful blankets. I went over to the link just gets to show what can be done when people put their mind to it! Awesome! Sweet embroidered dove :-) keep well Amanda x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die bovenste deken gemaakt met lapjes van verschillende mensen. Heel erg bijzonder en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig al die gehaakte dekens.
    Dat berendekentje had ik nog nooit gezien, erg leuk.
    En ik ben toen ook al die dekens in Friesland gaan bekijken( woon er niet zover vanaf). Dat was echt heel bijzonder al die dekens!
    Gr. Angels

    BeantwoordenVerwijderen