AVG.

vrijdag 9 oktober 2020

Crea 5220, Boektitel.

Lieve mensen, de laatste tijd ben ik
weinig creatief geweest, ook deze keer
geen creativiteit van mijn kant.
Voor mijn verjaardag heb ik een boekenbon gehad.
Vorige week bedacht ik dat ik vroeger eens
een boek wilde lezen maar dat nooit
ergens gezien had.
Eerst maar eens op internet gezocht,
en daarna naar de boekwinkel.
Als zij dat boek niet hadden moesten ze het
maar voor mij bestellen.
Warempel, het stond er en wel een
prachtig exemplaar!
Het heet:
 

De Heilige Oorlog van John Bunyan
heb ik altijd al graag willen lezen,
want ik heb van deze schrijver 1628-1688
ook het boek
Een Christenreis naar de Eeuwigheid.
Is van mijn moeder geweest.
En ook de Christinnereis, 
die heb ik van een tante gekregen.
 Er staan in dit boek talloze schitterende
tekeningen in, een genot om
naar te kijken.
Dit is de eerste.


Omdat ik het nog maar pas heb, moet ik er
nog in beginnen te lezen.

Kijk ook eens bij:

 

13 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het boek nu precies in de winkel was!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je nu een 'serie' hebt. De tekening ziet er inderdaad prachtig uit. Veel leesplezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. It looks like a very interesting book Loes beautiful illustrations, enjoy reading it. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boek ken ik nog wel van vroeger...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is this book called Pilgrims Progress in English, Loes. I loved reading this book. The illustrations are fabulous, aren't they.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daarom zijn boekenbonnen een perfect cadeau !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd leuk om een boek voor jezelf te kopen. Veel (lees)plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een mooi boek waaruit veel te leren valt.
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk Loes met een boekenbon op zak naar de winkel gaan,
    en dan ook nog een boek voor je zien liggen die je al een
    tijdje van plan was te kopen. Mooi nu dri8e boeken van
    dezelfde schrijver te hebben, geniet er maar heerlijk van,
    veel leesplezier.................

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo zie je maar dat je niet altijd creatief met je handen hoeft te zijn om mee te doen. Ik ken het boek helemaal niet. Wat een prachtige tekeningen! Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Interesting! I don't know that author ... but I'd like to read it! I love those illustrations! Happy reading and have a good weekend!
    Hugs, Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met een boekenbon zit je meestal goed als geschenk. Af en toe een goed boek lezen vind ik persoonlijk heel ontspannend.Benieuwd wat je van dit boek gaat vinden.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen