AVG.

zaterdag 19 september 2020

Crea 5220, pijlen.

Deze week moest ik weer naar het ziekenhuis
onder het mes om de pinnen
uit mijn elleboog eruit te laten halen.
Want de laatste weken had ik er veel last van,
vooral bij de oefeningen die ik moest doen
om met mijn hand mijn schouder aan te raken.
Begin deze week lukte het me eindelijk.
Maar nu de pinnen eruit zijn heb ik goede moed dat
de bewegingen niet meer zo prikkerig zullen zijn
en de oefeningen geen pijn meer gaan doen,
en dat zou heerlijk zijn.
 
 ***

Pijlen, op deze foto van bloemen die apart zijn
opgeplakt heb ik de onderkant van de stelen
bijgetekend met pijlpunten.


En deze antieke taartscheppen
lijken ook wel op pijlen.


Dit kwam ook in mijn gedachten:

"Heer, wijs mij toch Uwe wegen "►►
 
↕ ↑ ↓ → ← ↔
 
Kijk ook eens bij:
 

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan Loes, al die opgeplakte bloemen die
    je hebt voorzien met pijlen aan de stelen, heel origineel.
    En inderdaad die prachtige antieke taartscheppen doen mij
    ook aan pijlen denken. En de laatste is inderdaad ook een
    hele goede. Wat fijn trouwens dat die pennen uit je elleboog
    verwijderd zijn, denk dat dat een stuk aangenamer zal voelen
    en ook met oefenen zal dat veel soepeler gaan. weer een flinke
    stap vooruit!!!

    Net zag ik dat jij bij een reactie hebt geschreven, en dacht
    ik zal meteen eens op jou naam klikken om te kijken of jij
    misschien ook een pijlenpost hebt geplaatst, en inderdaad.
    De nieuwe blogger interface is echt helemaal in de war,
    gisterenavond had Toos ook een pijlenpost geplaatst inmiddels
    dus een dag geleden, maar net 10 minuten geleden zie ik haar
    pas in mijn leeslijst verschijnen, en daar staat bij dat ze
    deze post 3 uur geleden heeft geplaatst???daar klopt dus helemaal
    niets van. Dus alle posten van iedereen komen dus zo'n 23 uur later
    pas zichtbaar in je leeslijst, belachelijk toch. Ook jou post nu
    van ongeveer een uur geleden komt dan pas morgenavond laat pas.
    Best vervelend allemaal.

    Fijn weekend Loes.......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh yes, may the Lord show us His ways with each day♥ I am so happy for you, Loes, that you now have the pins removed in your arm and you can once again enjoy your days with no difficulty in moving and pain. Those flowers are pretty and as for those cake servers, just so pretty.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I bet you are so relieved to get those pins out Loes, hopefully you will soon have pain free full range of movement and you can put the whole thing behind you. I love your flower picture it's so unusual and the cake servers are beautiful. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pijlen en pijnen; het scheelt maar één letter en deze week had je met alle twee te maken.... Rot natuurlijk dat je weer onder het mes moest (ook al stond het waarschijnlijk in de planning), maar lekker dat je dit gehad hebt en je weer een stapje verder bent naar 'normaal'.
    Fijn dat je evengoed puf had om deze week met Pijlen aan de slag te gaan. En hoe! Wat een originele gedachte om de bloemsteeltjes te voorzien van pijlpuntjes, leuk en mooi!
    Ik wens je een goed verder herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, die pinnen voelden dan eigenlijk ook wel aan als pijlen... Wat fijn dat ze eruit mogen!
    Creatief gevonden; de pijltjes aan de bloemstelen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk voor jou dat de pinnen eruit zijn, toch wat meer vrijheid bij het oefenen, succes.
    Op een heel originele manier ben je met het weekwoord aan de slag gegaan, leuk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik hoop dat het nu langzaam beter gaat!! Mag ook snel natuurlijk!!
    Leuk die pijlen!! Vooral die taartscheppen doen het goed!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je bewegingsvrijheid in je armen krijgt hoor! En wat leuk die bloemen. Ik las vanmorgen Psalm 119:59, I pondered the direction of my life, and I turned to follow your laws.

    BeantwoordenVerwijderen