AVG.

vrijdag 31 januari 2020

Crea 5220, collage.

Een collage maken, ja waarvan?
Ik bedacht dat het er een moest worden
van onze huisdieren,
die we gehad hebben.

Eerst een foto van Timmy, onze Westy
(West Highland White terriër)
We hebben hem 15½ jaar gehad.

Ten tweede enkele postduiven, een hobby van
mijn lief al vanaf 1983.

Daarvoor heeft hij verschillende kleine
vogeltjes gehad.


En, ook al lang geleden,  hadden we een
rode kater, een je-weet-wel-kater. 😄


Verder hadden we nog konijntjes, een paar
hamsters, kippen, zebravinkjes
en goudvissen.
Daarvan heb ik allemaal geen
plaatjes kunnen vinden.
Als ondergrond groene natuur, uit een
tijdschrift gescheurd.
De plaatjes heb ik geknipt,
gescheurd en op een licht stuk papier
geplakt om goed uit te laten komen.



Af en toe kregen we een bezoekje van een egeltje en
de schapen van mijn vriendin rechtsonder mochten
er ook bij.

Neem ook eens een kijkje bij:


12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie herinnering heb je nu aan al die lieve beestjes...
    Ik vind het erg leuk gedaan, Loes!
    Prachtige achtergrond heb je trouwens gekozen...
    Groetjes en fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, incredibly cute! Have a lovely weekend ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee Loes om alle lieve vriendjes die
    jullie ooit hebben gehad op deze mooie collage samen
    te voegen. En bij het zien van Timmie smelt ook mijn hart
    natuurlijk. Je schreef het al eens bij mij als je Bono ons
    Westie bovenaan het blog ziet. Wat zijn het toch heerlijke
    eigenwijze en karaktervolle hondjes hé. Maar ook grote
    deugnieten, hihi.
    Prachtige collage is het geworden.

    Heel fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful collage! We love pets! We have two cats! Your collage is...hearth!!
    Good Weekend!
    Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dit. Een goed idee om van je huisdieren op deze manier een collage te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke manier om zo jullie huisdieren te vereeuwigen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A sweet collage of your pets, Loes. Your Timmy was a beautiful fellow.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd, die Timmy
    Echt leuk bedacht om al je huisdieren in een collage te verwerken. Zebravinkjes die hadden wij vroeger thuis ook :)
    Egeltjes vind ik ook zo leuk, ze lopen hier wel rond, maar ik heb er nog geen in onze tuin gezien. Hartelijke groet, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Collages maken vind ik zo leuk, nog nooit gedaan met dieren, deze is echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een mooie pagina met vast heel veel liefdevolle herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen