AVG.

dinsdag 17 mei 2016

Vlaggetjes haken

Hoewel ik aan het breien ben (het duurt zo lang en soms is het saai!)
heb ik toch wat haakwerkjes
tussendoor gedaan.
Dat komt omdat mijn gedachten al
verder zijn dan mijn handen, en
omdat het eerst in elkaar gezet moet worden en
dan moet ik verder nog eens de zijkanten breien!

Maar ook door de warme dagen van vorige week,
je bent al zo warm en dan die breipennen
onder je armen......poeh, nou dat gaat met
haken beter.

Voor Ellis, die de volgende maand jarig is,
wil ik een vlaggetjes slinger haken.



Dit zijn de eerste,
maar ik bedacht dat een ander patroon
erbij misschien ook wel leuk zal staan.

Hier ook twee probeersels.





Hoe het gaat worden? Geen idee.....
ik zie het wel als ik wat verder ben.
Alle ideetjes zijn welkom.

9 opmerkingen:

  1. What pretty sling flags. Both are lovely, though I do particularly love the ones with the pretty flowers. A banner of these in different colours would be gorgeous. Have a lovely week...enjoy that lovely Spring weather of yours.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo samen, dat wordt een vrolijke slinger! Je hebt een boekje slingers haken, misschien staan daar nog leuke ideetjes in?
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De eerste is leuk. je kunt er ook nog een franje aan vast maken. Kijk hier maar eens: https://www.freubelweb.nl/freubel-zelf/zelf-maken-met-haakgaren-slinger/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dat is een heel leuk werkje voor tussendoor .
    ik heb ook nog ergens vlagetjes liggen moet ik toch een
    keer afmaken (hahaha) ...ben benieuwd hoe je slinger wordt .
    heel veel haakplezier en heel veel groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk, "zomaar" freubelen. Ondertussen al lekker fantaseren over hoe de jarige Ellis de slinger zal vinden. Veel plezier.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, misschien aan en leuk baisband naaien...kijk ook eens op pinterst voor ideetjes,,,succes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for sharing at my link party today.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de dichte(foto2) eigenlijk mooier. Ik ga nog even terug kijken naar wat het uiteindelijk geworden is!

    Leuke blog heb je. Ik zal hem in mijn linkenlijst zetten.

    Groetjes Thea♥

    Crea by Thea

    BeantwoordenVerwijderen