AVG.

zaterdag 7 mei 2016

Moederdag gebak.

De laatste twee dagen was ik druk in de weer
met bakken.
Voor de verkoping, die ten bate was van de kerk,
 heb ik 5 taarten gemaakt,
3 met aardbeien bavarois en gegarneerd met
aardbeitjes.





Nog 2 taarten gemaakt met sinaasappel
bavarois en gegarneerd met
mandarijntjes.



De taarten zijn gehalveerd en in toen mooie dozen verpakt.
Die hebben we van onze aardige groenteboer gehad.


Verder heb ik ook nog cupcakes met een
marsepeinen toplaag gemaakt,
hier staan er enkele op de foto.

moederdag cupcakes
Gelukkig had ik alles weggebracht voor de grote
hitte vandaag.
Gek hè, vorige week was het maar
10-12ºC, zo koud voor de tijd van het jaar
en nu opeens heel erg warm,
was het 25ºC of warmer?
Bij ons achter was het zeker bijna 30ºC,
zo ongeveer tropisch, poeh.
 
Ik hoorde dat de taarten allemaal verkocht waren
en de cupcakes op een paar na,
fijn om dat te horen.

6 opmerkingen:

  1. Ziet er heerlijk uit!
    En idd lekker weer, genieten ;)
    Fijne dag vandaag.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kon je wel raden, Loes, dat de taarten allemaal verkocht waren....:-)
    Wat een creaties, prachtig en heerlijk.
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat er zo goed verkocht is! Hier was t ook warm, al vond ik het nog wel lekker. In het noorden is het vaak net nog even koeler.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. All I can say is YUM!! 'Tis a pity I can't go to your church auction and bid for one of these delicious treats.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Smullen zeg! Taarten worden gauw verkocht als ze er zoooo mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen