AVG.

vrijdag 19 juni 2020

Acht jaar bloggen!

Het is vandaag inmiddels 8 jaar geleden dat ik de
stap gezet heb om te gaan bloggen.
Mijn eerste post was dus op 
19 juni 2012.
Het begon met mijn tafellaken waar ik
heel wat jaren geleden aan was begonnen 
te borduren, eerst enthousiast en later
met kleine kinderen geen tijd/lust meer.
Zodoende bleef het liggen. Het is een damast kleed
met 36 rondjes kruissteek viooltjes met in het
midden een met witte zijde geborduurd ruitje in een
opengewerkte steek, best bewerkelijk hoor!


Met het voornemen om elke dag minstens één uur te borduren,
was het kleed tot mijn grote
geluk 1 jaar later af.
 *
Een post waar wel 12.055 keer naar gekeken is
zijn mijn gehaakte gordijntjes van juli 2012.



Het patroon daarvan is al ontelbare keren aangevraagd.
Zelfs nu wordt me wekelijks nog steeds
naar het patroontje gevraagd.
*
Ik wilde mijn hobby's laten zien en dat zijn er nogal wat.
Haken, breien, borduren, tekenen en schilderen,
koken en bakken, sieraden maken enz. 
Hieronder volgen enkele foto's.


Deze taart voor mijn zus met bloedkoralen ketting.





De Elsa taart voor Ellis.



Petit fours.


Voor een 50 jarig huwelijksfeest.



Een babydekentje.



Een klein quiltje met eendjes.


Deze quilt was voor Timmy onze  Westy,
hij lag altijd daarop voor het raam te kijken.
Wij wonen aan een dijk en er is altijd
wel iets of iemand te zien, hij wilde
er niets van missen.


Een poppenjurkje voor een baby born pop
en een winters pakje met muts.




Gehaakt kerst engeltje.


Een ketting met kleine en mini pareltjes en
een roze kwarts steen.


Acryl schilderij van onze lieve Benjamin als baby.


Voor deze ketting heeft een lieve kennis de steen
van keramiek gemaakt voor mij, zij maakt ook
beelden.
 *

Dit is dan maar een hele kleine impressie van wat ik
in die 8 jaren heb gemaakt en heb laten zien. 

18 opmerkingen:

  1. Good morning dear Loes!
    Happy anniversary for your lovely blog!
    I’m lucky to find you,you are my favorite Dutch blogging friend!.
    I always admire your excellent work and mostly your amazing cakes!
    All your artwork are fantastic! You are so creative and talented!!
    Have a lovely weekend! Take care! Hugs! 💚
    Dimi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blogverjaardag Loes! Wat leuk om een aantal van je eerdere creaties te mogen zien. Ja dat gordijntje, daar heb ik geloof ik al eens op gereageerd? Het hangt bij mij boven voor het raam van mijn Ateludio en ik vind het nog steeds een mooi gordijntje. Vroeger had ik voor allle ramen gordijntjes hangen die uit hetzelfde Durableboekje kwamen, zelfs het schuurraam moest er toen aan geloven. Zo ver ben ik dit keer niet gegaan ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 8 jaar alweer en wat leuk om zoveel te layen zien van wel eer de taarten herken ik want ik ben een trouwe fan van jouw bakkunsten ha ha gefeliciteerd. En lekker doorgaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Happy blogiversary Loes, I'm not surprised that your curtain pattern is still requested it's beautiful, it's lovely to look back to see what you have achieved over the years you are a very talented lady. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beetje jarig dus, vandaag! Gefeliciteerd! En wat een hoop creatieve hobby's heb je, fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy Birthday blog! All wonderful works;the curtain, the cross-stitches, the cakes!!... Good! You're very good!
    Hugs,Carmela

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 8 years of beautiful, original and yummy creations !!!! Keep going ;9
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een hele lange tijd van bloggen, Loes... En ik volg je nog maar sinds kort, ik heb dus een heleboel gemist! Gelukkig krijgen we een soort vogelvlucht, maar ik ben toch maar eens wat verder op je blog gaan speuren. Tjonge, wat ben jij een creatieve en veelzijdige dame... Wat jammer dat je nu niets van dat alles kunt doen!
    Enne, superleuk dat je overal zo trouw blijft reageren.
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd. Die gordijntjes had ik, toen ik nog bij mijn ouders woonde, voor de ramen van mijn slaapkamer. Hier in het dorp zijn er 2 boerderijen waar ze ook voor alle ramen hangen, zo leuk. Ik bewonder jouw taarten altijd, wat ben je daar waanzinnig goed in zeg.
    Maar alles wat je maakt, vind ik altijd weer leuk, ik lees alweer aardig wat jaartjes mee, en hoop dat je nog jaren zult blijven bloggen. Heb je nu voor je blogverjaardag ook een taart gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jeetje Loes, wat ben jij een creatieve duizendpoot, echt ongelooflijk wat ik hier allemaal voorbij zie komen. Het zijn stuk voor stuk prachtige objecten. En je taarten, daar ben jij echt een kei in, het zijn allemaal schoonheden en bijzonder origineel. Ach gossie , dat quiltje van Timmy waar hij altijd op lag, typisch Westy hé ze moeten altijd een uitkijkpost hebben, die van ons ligt ook altijd voor het raam te gluren en laat zich luid horen alsof hij wil zeggen ga van mijn erf af, hahaha de schatten. Heel leuk om al je prachtige kunstwerkjes hier te kunnen bewonderen. Gefeliciteerd met je 8 jaar bloggen, op naar het 9e jaar.

    Heel fijn weekend,
    Liefs,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Happy Blogging Anniversary to you, lovely Loes. Oh my goodness, just look at all the gorgeous makes you have stitched, crocheted, beaded, baked, knitted painted.......throughout these last eight years. LOVE those curtains. I have not seen some of these pretties. It is always a highlight of my day to pop over to your lovely place, lovely lady.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations!! An exciting milestone of 8 years!! Blessings and `Mazel Tov` (hebrew congratulations!! and Omedeto!! Japanese congratulations!! covered all my congratulations!!!)Beautiful!!! Keep on sharing and creating new and may you be inspired to make new and many beautiful creations!!xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De tijd gaat snel. Door je blog krijg je een beetje beeld van wat je allemaal hebt gemaakt in 8 jaar tijd. En dat is echt heel veel. Leuk zo'n foto impressie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je maakte me nieuwsgierig naar mijn eigen aantal blogjaren. Ik had totaal geen idee. Blijken er intussen ook al 7 te zijn. Tijd gaat toch snel. Wat maakte je veel mooie dingen in al die tijd. Maar jouw taarten die spannen toch echt de kroon. Ware kunststukjes, zowaar te mooi om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very beautiful all you make i love them!!!Kisses from Greece!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Crea-zus. Trots op jou. xx

    BeantwoordenVerwijderen