AVG.

zaterdag 11 april 2020

Paastaart

Wat is het lang geleden dat ik een 
taart heb gemaakt.
Maar ter gelegenheid van Pasen
heb ik deze advocaat taart gemaakt.





Er komt niemand op bezoek, 
want we mogen nog niet bij elkaar
komen, dus
we moeten deze taart samen opeten.
Wat een straf :-))



Met chocolade eitjes als garnering.
Maar er is nog een
verrassing!
Bij het aansnijden.......


In de taart zit verstopt chocoladecake
met daartussen chocolademousse!!
*
Heel fijn dat het deze week zulk lekker lenteweer
is, we fietsen een eind en zoeken dan
een mooi plekje op om de
meegebrachte koffie
op ons gemakje te drinken
met iets erbij natuurlijk (geen taart hoor).
Want je kunt nog nergens terecht
voor een bakje leut dus nemen
we zelf de koffie mee.
Omdat er niet overal bankjes staan,
neem ik een dekentje mee om
op te zitten.
Vanmiddag zaten we aan de Grevelingendam,
heerlijk in de zon, best wel druk
hoewel toch niet zo druk als anders.

*

Goede en gezegende Paasdagen iedereen!!!


10 opmerkingen:

  1. Wat een schoonheid van een Paastaart Loes, op dit
    tijdstip van schrijven zou ik er graag een flinke
    hap van nemen, het ziet er zo aantrekkelijk uit.
    Gezellig zoals jullie tussen het fietsen door een
    beetje picknicken dat is ook heel leuk om te doen.

    Wens jullie goede Paasdagen toe.....

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mjam lekkere taart! Kun je niet een stukje invriezen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cake and the description of your Picnic, so sweet and treasured. Your cake is for Jesus, so don't worry if "no one" sees it!! Even your first photo looks like it is taken from or towards Heaven!!! This is a special time when we can bring our whole selves in front of an audience of one, the Holy One!! Blessed be He!! Happy Easter dear Loes to you and your family!!! Much Love!!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super grote straf om met twee die taart te moeten opeten! Het water komt me in de mond! Bijna te mooi ook om op te eten. Geniet van een fijne, zonnige Paasdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I see that your Easter will be sweet...yummy...
    Mine will be too ;)
    Enjoy your day !
    Happy Easter !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie dagen Loes, maar ook sterkte want de eerste keer zonder....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nouuuu Hobbyloes er komt niemand op bezoek?....ikke wel hóór ha,ha,ha in gedachten schuif ik effies bij je aan want wat een prachtige taart!!! En HEEl graag een stukje niet te groot hóór ik doe aan de lijn gniffel,gniffel. Alle gekheid op een stokje! Bedankt hoor voor de mooie taart foto's heerlijk knapt een mens gewoon van op! (Al mag ik in het echt helemaal geen suiker ik heb er toch van gesmuld) Groetjes Smoek

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie taart, het water loopt me in de mond :)
    ha, ha, de taart is rond, hij had mooi mee kunnen doen bij het woord, cirkel ;) Echt knap dat je zo goed kunt taarten bakken! Groetjes en pas goed op jezelf, Anita

    BeantwoordenVerwijderen