AVG.

zaterdag 14 december 2019

Verjaardagstaart

Mijn lieve dochter is jarig geweest deze week
en ze wilde op haar verjaardag zelf
het feestje houden.
Maar helaas, haast niemand kon komen,
iedereen heeft zoveel
afspraken deze maand en
kerstvieringen en workshops,
en ik ook (workshop kerststuk),
dat ze het maar op zaterdagavond viert.
Natuurlijk naast haar cadeau
heb ik deze taart gemaakt voor haar.


taart met bloemen
Ze is kapster, dus vond ik dit wel bij haar passen.
Eerst had ik het op een klad papiertje
getekend,
maar het op de taart aanbrengen
was ook nog een dingetje.


Toch ben ik er tevreden over.
De vullingen zijn:
chocolademousse en mousseline.
*
ps. zo is de binnenkant


10 opmerkingen:

  1. Goed gelukt! En nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel knap gedaan. Zonde om te moeten snijden....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a fabulously perfect birthday cake for your hairdresser daughter, Loes. Honestly you never cease to amaze me with your imagination!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Tja, een datum prikken in deze weken valt soms niet mee...
    Je hebt weer een supergave taart gemaakt...Zo knap getekend, gewoon trefzeker...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, the decorations of the cake are so so beautiful! Happy belated Birthday for your daughter☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met de jarige dochter !!! ze boft met zo'n bakmoeder. Ik heb weer genoten van heel Holland bakt tja dan kriebelt het weer lekker heb jij dat ook nog ??

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dear Hobbyloes! I just wanted to let you know you were a "winner" in the "drawing" for my "Shalom in Psalms" book giveaway!! Congratulations!! If you would like to accept it, and if it is ok to have it sent to you, please let me know and I will arrange to send soon via Amazon!! My e-mail address is:
    shayndel331@gmail.com

    Beautiful cake!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Happy Birthday to your daughter!! She is beautiful!! Your love for her shines through the beautiful cake and story:))
    Sorry I missed this post earlier!! I am sure it was a special celebration, even if just a few people, the love is great!! Blessings to you and your family!♡

    BeantwoordenVerwijderen