AVG.

woensdag 6 november 2019

Herfst taart.

Helemaal in de herfst stijl is deze taart
voor Jacob.
Omdat hij niet zo van marsepein houdt
maak ik de taart meestal op
met botercréme.
Ik vond een boomstam taart
met deze drie egeltjes wel grappig.

Boomstamtaart met egels

De egeltjes zijn gemaakt van donut,
in gesmolten chocolade gedipt en dan weer
in de hagelslag.
Oeps, het zijn er plotseling meer!
Een vergadering met egels. 😀


De taart is weer gevuld met chocolade mousse
en room met frambozen.
Ha, ik heb er nu toch genoeg.


Het boomstam effect is met chocoladebotercrème
gemaakt.


7 opmerkingen:

  1. Zus, wat een mooie creatie!!!! prachtig. XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. niet te geloven wat jij uit je hoge hoed tovert en wat is dit weer goed gelukt de egeltjes zijn echt helemaal gaaf !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtstuk alweer. En ik ben er bovendien van overtuigd dat deze ook nog eens heerlijk smaakt. Te mooi om op te eten eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe origineel is dit weer Loes en dan de smaak nog ...
    Ik wens je een fijne donderdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er heerlijk uit zeg!
    groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je moet toch echt wel een berg fantasie hebben om steeds zulke unieke taarten te maken. En wat lukt het je goed om de vormen lijkend te krijgen. Echt petje af voor jouw kunst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh....your beautiful fall cake is much too beautiful to eat, Loes. Though.....I wouldn't mind sinking my teeth into that chocolate mousse tree stump or one of those chocolaty little hedgehogs. You never cease to amaze me with your baking AND each time I visit your 'cake shop' you never cease to make me feel very, very hungry. =)

    BeantwoordenVerwijderen