AVG.

zaterdag 17 augustus 2019

Spiderman taart.

Een Spiderman taart voor Bram
die 4 jaar werd!

Spiderman taart


Omdat Bram geen melkproducten mag,
is alles lactose vrij.
Best lastig, want de room
wordt niet zo stijf als
met gewone slagroom,
maar met een gelatineblaadje erbij
lukt het wel.



Voor hem is het uiterlijk van de
taart het belangrijkste.
De spin vond hij ook geweldig!


*

Van Ellis heb ik gisteren een snelle schets
gemaakt, ik wilde die nog wat
uitwerken, maar ze had hem al
mee naar huis genomen!


Kon nog net een foto van maken.
Volgende keer beter!

6 opmerkingen:

  1. Gave tekening. En die taart is echt zo stoer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het spinnetje loopt er zo af ... zo echt! Wat is die taart mooi, zonde om aan te snijden :)
    Prachtige schets maakte je, trefzekere lijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bram's Spiderman cake is fabulous, Loes. I bet it tasted delicious even without all those milk products. You, lovely Loes, are brilliant! Another great sketch, too. Truly, your talents amaze me!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mega leuke stoere taart. Zo mooi gedaan weer en super lekker zoals steeds. Ik zou hartpijn krijgen om deze te versnijden :-))
    Prachtige schets die je maakte.

    Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful sketch!
    Super-hero-ic cake!!
    So sweet how you make specially each creation for each unique family member!! Blessings and Shalom~~~

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie taart!! Maar wel goed opletten dus!

    Ook de tekening is mooi! Dat zou ik ook wel willen kunnen!! Beetje rare zin, maar je snapt wel wat ik bedoel!!

    Heb jij eigenlijk ook Instagram?

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen