AVG.

maandag 22 april 2019

Paas weekend gebak.

Voor het Paasweekend was het erg druk,
en dan bedoel ik het bakken.

Eerst een taart voor een lief nichtje 
die 2 jaar werd.
Ze is, op dit ogenblik,
want dat kan nog al eens wisselen,
dol op Bumba.
Bumba kindertaart
Ze was eerst een beetje verlegen,
maar toen ze de taart met
Bumba erop zag, fleurde ze meteen op.


Het is zo leuk om zulke taarten te maken,
en de reacties die je daar van krijgt
is ook geweldig.

Voor de kleintjes die op visite
zouden komen heb ik cupcaketjes
gemaakt.
Natuurlijk ook met Bumba's erop.


Toen ik ze gebracht had, zag ik dat ik wat
vergeten was.
Bumba heeft een klein zwart plukje haar
dat onder zijn hoed uitkomt.
Hopelijk vonden ze dat niet erg.
 *
Dan nog een taart voor een jongeman
die zaterdag de leeftijd van 18 werd.
Met paaseitjes erbij.


*
Ook voor ons heb ik een taart gemaakt.
De kinderen zouden komen en
dan ga je toch niets kopen als
je het zelf kunt maken?
En deze is niet moeilijk.




En slagroom met advocaat
lusten ze allemaal.
(De taart is inmiddels helemaal op)! 😃💓


6 opmerkingen:

  1. ik sta weer perplex wat een pracht taarten heb je weer gemaakt !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I am not at all surprised your delicious looking cake has been 'wolfed' down. Loes, you are a baker extraordinaire! Love Paulien's Bumba cake; perfect for a 2 year old....and cup cakes as well. Honestly Loes, your talents know no limits!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige taarten heb je weer gemaakt, bijna jammer om op te eten.
    Liefs van Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tadaa... tante Loes bakt wel! Wat heerlijk als je zo'n expert in de familie hebt. De taarten zien er super uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bumba!!! :-) Daarmee zou je hier nogal scoren bij ons minimeneerke!

    BeantwoordenVerwijderen