AVG.

dinsdag 22 januari 2019

Pauze

Lieve mensen, voorlopig
ga ik een pauze houden voor
onbepaalde tijd, wegens opname
in het ziekenhuis van mijn lief,
die een fikse longontsteking heeft.



Bezorgdheid maakt een mens neerslachtig,
 een hartelijk woord beurt hem op. Spreuken 12:25 

Heer, dank U voor uw Woord.
 Uw Woord is goed en geeft mij leven. 
Iedere keer als ik erin lees, 
voel ik uw vreugde in mijn hart.
 Ik bid dat Uw Woord mijn hart zal vullen
 met uw liefde en vrede. 

*

Overgenomen uit "Dagelijkse Broodkruimels"

15 opmerkingen:

  1. Ja, ik begrijp dat je aandacht nu ergens anders moet liggen. Ik hoop dat de behandeling en medicatie gezegend zal worden en wens hem beterschap toe en jullie sterkte in deze moeilijke periode!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello dear Loes.
    I’m so sorry for him.
    Hope and pray for soon recovery.Take care.Hugs.
    Dimi...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ai dat is niet mis Loes wens hem beterschap en ? God's zegen toe. Begrijpelijk dat je er even tussen uit gaat. Liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dear Hobbyloes, So sorry, Praying for your loved one and his complete healing and recovery. God bless you as you stay by him and may the Peace of the LORD that is beyond all understanding be with you both and you all. Much Love. Hugs. ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sterkte Loes. Ik al bidden voor jullie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely Loes, please know I am sending many prayers and thoughts to you and your dear one. I pray that he will soon be in better health. Much love to you, dear Loes. Take care♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hope he will be well soon !
    Take care !
    Hug
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loes neem al de tijd die je nodig hebt ...
    Veel beterschap aan je lief ...
    Tot later ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I hope he makes a speedy recovery. hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Praying for healing, comfort and joy as you go through this time.
    May your heart find beauty in the the Scriptures as you look to God for peace and strength.
    God bless you~

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Loes, ff niet geblogd en gelezen. Zag ik dit, nou schrikken zeg. Hopelijk mag nu alles goed gaan!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen