AVG.

dinsdag 18 december 2018

Drip taart

Voor de verjaardag van mijn lieve dochter
heb ik een hoge taart gemaakt.
Meestal maakt ze zelf ook nog
een taart, maar haar vriendinnen
waren al geweest en
daar had ze ook een etentje voor gemaakt,
dus was taart een beetje
teveel van het goede.




Voor een hoge taart is er ook
ruimte voor een extra vulling.
Eerst een
romige banketbakkersroom,
aardbeienbavarois en
de bovenste was een
chocolademousse.



Het werden dus smalle plakken,
anders was het teveel om op te eten,
maar wat was het lekker,
vooral de chocomousse!
Ha, we zijn nu eenmaal dol op
chocolade (de meeste van ons dan!)


Bovenop heb ik in de toefjes enkele
heerlijke macarons gezet
en hulstblaadjes van
pure chocolade.
En niet te vergeten de
heerlijke chocoladesaus die
van de taart druipt.  😃😃



9 opmerkingen:

  1. Hello dear Loes!
    Wow! That’s a fabulous cake! Love the filling and the flavors!
    But I also love macarons and chocolate!!Your work is always admirable!
    Happy birthday to your daughter! Wishing her all the best!
    Have a great week! Hugs!
    Dimi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met je dochter..
    En wat een geweldige taart! Oh, geweldig als je zoiets zelf kunt maken. Het water loopt me in de mond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie taart...Gefeliciteerd met je dochter!!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker ... ik smelt weg Loes 👌😘
    Fijne woensdag ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Happy Birthday to your daughter!!
    Yes, what an amazing cake and filled with love! She must have been so delighted!!
    Is her birthday the 18th?? Could be same as mine?! ♡!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow petje af voor zoiets moois heel holland bakt niks voor jou? Je maakt zoveel moois

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mmmm dat ziet er heerlijk uit,jammer op kapot te snijden.
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie taart en dat die prima smaakte geloof ik gelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dear Loes.....can you please adopt me!! =) This truly looks thoroughly, delectably wicked. Oh, to just enjoy one slice of this heavenly cake.

    BeantwoordenVerwijderen