AVG.

vrijdag 28 september 2018

Mandala madness 14

Het werd weer eens tijd om mijn haakwerk
op te pakken waarmee ik vorig jaar
februari was gestopt.
Ik had het in een kast gestopt, omdat
er een landelijke oproep was om mee
te haken voor de grootste deken ter wereld.
Dat hebben ze ruimschoots gehaald 😊
**
Daarna was er de actie van Jolanda om
vlindertjes te haken en er
sleutelhangers van te maken.
En Jolanda heeft het ook gehaald!😃
**
Tussendoor heb ik ook nog enkele
kleinere dingetjes gehaakt,
maar nu het weer kouder wordt,
heb ik mijn mandala weer uit de kast gehaald!
Het was toch te warm deze zomer om met
die (steeds) zwaarder wordende deken
op je schoot te zitten.
**
Hier was ik gebleven:
 

 


Dat was deel 13, en na ruim een weekje haken
heb ik deel 14 af. 
Een deel bestaat uit 3, 4 of soms wel eens 5 randen.
**
Het was even zoeken hoe het ook alweer was,
en waar ik gebleven was, want je bent
er helemaal uit na anderhalf jaar. 👀😉
 
 


Het kleed is nu ongeveer 120 cm 
doorsnee.
De ontwerpster is Helen Shrimpton, zij heeft
in dit kleed erg veel verschillende steken
verwerkt, wat ik ontzettend knap vind.
Ze heeft nog veel meer  op haar site staan,
zij is een geweldige ontwerpster!!
Kijk maar eens naar haar
buitengewoon mooie creaties hier (klik) .




Hier zie je de laatste randen van dichtbij.

Ik ga verder met groen, lichtgroen en geel.
 

*

9 opmerkingen:

  1. Hello dear Loes!
    Your Mandala crocket project is absolutely gorgeous!
    Love the colors and the pattern too! You did a great work!
    Well done! Have a lovely weekend! Hugs!
    Dimi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh my, my! That is absolutely gorgeous and your colors are so bright and happy!
    Well done, sweet lady!
    The work of your hands are truly a glory to God.

    Bless you~

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In één woord: GEWELDIG.
    Wat n kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt mooi!
    De kleurencombinatie, daar wordt je vrolijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi deken, heel mooie kleuren ook!
    Fijne groetjes, Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Mandala rug is truly gorgeous Loes. I love the colours you have used. How very clever you are.

    BeantwoordenVerwijderen