AVG.

vrijdag 20 juli 2018

Eiffeltoren taart

Julius is 14 jaar geworden.
Toen ik hem vraagde welke
taart hij wel leuk zou vinden,
zei hij dat hij geen idee had,
maar zei tegen me dat
ik hem maar moest verrassen!
Moeilijk hoor, 14, geen kind meer,
maar ook nog geen man.
*
Nu waren ze met vakantie naar
Frankrijk geweest en ook
een dagje naar Parijs
gegaan.
Dus kreeg ik het plan
om een taart te maken met de
Eiffeltoren erop.





Om het minder saai te maken
heb ik een skyline
aan de zijkant gedaan.





Met een vulling van aardbeien bavarois en
mousseline met frambozen.


8 opmerkingen:

  1. Loes jij bent een keukenprinses ...
    Lekker maar ik ben al blij dat ik mag kijken ...
    Fijn weekend ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er weer niet alleen lekker uit maar ook zo mooi. Prachtig hoe je deze lekkere taarten altijd weet om te toveren in een schitterend kunstwerk! Echt top hoor !!! Lieve groetjes, Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. incredibile quanto sei brava!!! na vera artista delle torte <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Everything about Julius' cake looks delicious. Love the icing and the picture of the Eiffel tower and the skyline circling around. AND.....the cake when cut.....oh my, my mouth is watering. It looks positively delicious!

    BeantwoordenVerwijderen