AVG.

vrijdag 6 april 2018

Granny deken

Dit is mijn 5e en ook de laatste
granny deken voor de
"grootste deken ter wereld".
granny deken
Een lieve vrouw (uit de polder)
heeft meegeholpen en een stuk
of 25 vierkanten voor me gehaakt.
Deze hele mooie bijvoorbeeld.


Deze bloem is ook mooi.


En deze.


En dan deze mooie deken, die is gehaakt door onze
voorzitter.


Morgen worden ze weggebracht.
Daar komen ze uit 
Leeuwarden de laatste
dekens ophalen.
Hopelijk wordt het
aantal gehaald.

***
Hier zijn de andere vier nog eens bij elkaar.


6 opmerkingen:

  1. Lovely blankets Loes there are some beautiful squares and all for a great cause. Have a lovely weekend. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stuk voor stuk leuke en vrolijke dekens. Wel een super tof project vind ik. Ben eveneens benieuwd naar het resultaat.
    Nog een fijne start van een nieuwe week, liefs Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow jij hebt ff je best gedaan erg mooi en leuk om zo mee te kunnen doen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such beauty...To think of the work all those hands have put into these lovely blankets, amazing!
    Your beauty runs deep, dear Loes

    Bless you ~

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful granny square and your blanket is just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi Loes! Ik heb ook nog even verder terug gekeken... en je hebt al menige granny square gehaakt. Leuk is het om te doen hè.., zeker als je kunt variëren. Ik haak ze ook heel graag, heb er ook al heel veel gemaakt en ben toevallig weer bezig met twee verschillende dekentjes...

    BeantwoordenVerwijderen