AVG.

maandag 22 januari 2018

Granny haken.

De paar weken dat mijn lief ziek was,
heb ik veel gehaakt en ook gebreid.
(Maar dat later)
De sjaal en het kleedje zijn af.
Maar ik ben toch weer verder
gaan haken met de granny's
voor de grootste deken ter wereld.
Deze zijn geen 10 x 10 cm,
maar 20 x 20 cm, dus dat schiet
lekker op.

hartjes granny
De meeste vierkantjes zijn van een effen kleur, zodoende
springt deze met het hartje er wel uit.

bloem granny



Dit bloem motief is ook wel mooi.



In een andere kleur.

Er gaat veel garen in, maar ik heb van een
aardige buurvrouw en een vrouw
uit ons dorp tasjes met wol
gekregen, dus ik ga nog maar door.

~~~~

Mocht de record poging niet lukken,
dan gaan toch alle dekens naar goede
doelen. En daar doe ik het voor! 😊

8 opmerkingen:

  1. Hello dear Loes!
    Very beautiful grannys square!
    And the three crocket motifs are very preety!
    Can wait to see you blanket finished!
    You are so talented!
    Wishing you a lovely new week! Hugs! ❤️
    Dimi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De granny's zijn mooi Loes ...
    Tof dat je wol kreeg van een buurvrouw ...
    Ga maar lekker door ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your granny squares are beautiful, Loes. How very kind of you to make all these pretties for others.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat fijn dat je garens gekregen hebt! Ik kan me moeilijk voorstellen dat de poging mislukt, er is al zo ontzettend veel gemaakt! Maar inderdaad, al het werk is niet voor niets, want de dekens komen bij goede doelen terecht, daar doen de meeste deelneemster het denk ik vooral voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heerlijk die granny's doen het altijd goed, mijn aandeel aan de grootste deken is al in Leeuwarden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love your squares, I'm making granny squares too. :) x

    BeantwoordenVerwijderen