AVG.

woensdag 21 oktober 2015

Nog meer taarten.

De laatste tijd heb ik veel taarten gemaakt,
daarvan wil ik er toch enkele laten zien.

Allereerst voor de verjaardag van een lieve dame
twee taarten,
een choco-mocca bavarois met peren
waar 14 punten uit gesneden kunnen worden
en een aardbeienbavarois die kleiner is.

choco-mocca bavarois met peer

aardbeienbavarois
Verder een appeltaart, met door de appelvulling
de helft rozijnen en de helft gedroogde abrikozenstukjes.
 En een choco peren taart, waar de 
peren verstopt zitten in de bavarois.



Toen kreeg ik van mijn schoondochter een mooi
boeketje met rozen.


 Wat lief van haar, zijn ze niet prachtig ?



6 opmerkingen:

  1. Zo knap gemaakt weer, al die lekkere taarten!! En wat een prachtig boeket, geniet ervan!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your kitchen must smell divine, Loes!! I love the look of your strawberry bavarois.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe doe jij dat toch, dat mooie figuur op de aardbeienbavaroistaart en de choco peren taart?
    Het ziet er uit om van te smullen en het boeket is prachtig!
    Groetjes, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voor de bavaroistaarten heb ik een set van: 1 siliconenvorm, 1 taartring en 1 bodemplaat waar het motief op staat. Gekocht bij DeMarle, ze hebben daar geweldige bakspulletjes.

      Verwijderen
  4. oooo ..wat heerlijk zien je taarten er weer uit ....
    dat is zeker heel lief van je schoonmoeder de mooie rozen ..
    geniet maar van ze ...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat knap gemaakt ziet er echt heel goed uit !!

    BeantwoordenVerwijderen