AVG.

woensdag 1 april 2015

Gehaakte slinger

Al eerder heb ik laten zien dat ik een slinger
bezig was te haken.
Uit het boekje: Slingers haken  van Annemarie van Benthem
heb ik deze leuke slinger gemaakt.

gehaakte slinger

gehaakte slinger

Hier is een stukje van de slinger te zien,
maar hij is ruim twee maal langer.


Ik wilde in eerste instantie alleen baboesjka's gebruiken,
maar toen heb ik eerst één paddenstoeltje gehaakt en
vond ik die ook erg leuk.
Ik heb er toen meer bij gehaakt en ik wilde er nog
iets bij doen.
Deze kuikentjes vond ik er ook goed bij passen.


Ik heb verschillende kleurtjes gebruikt, die
telkens terug komen.


Het is voor de kleine meid, heel ruim voor haar
verjaardag.
Ik vond het erg leuk om te haken,
eigenlijk tussendoor andere dingen.

9 opmerkingen:

  1. He wat leuk om te zien! Je hebt alles gecombineerd, wat gaaf :-) Ik vind het altijd zo leuk om dingen terug te zien uit mijn eigen boekje, dus super bedankt hiervoor.
    Groetjes en fijne paasdagen,
    Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie slinger !!! en een leuk blog ik heb veel leuke en lekkere :) dingen langs zien komen ik ga je volgen fijne Pasen
    Groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig! Lijkt me ontspannend om te doen. Steeds weer iets anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. My sweet friend, your garland is darling! You are so talented :)

    Wishing you a lovely week, my dear. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing at my link up. You are welcome to join us tomorrow as well.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That turned out so cute! I like the little birds and toadstools mixed in with the dolls. Very pretty! Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen