AVG.

vrijdag 10 april 2015

Gehaakte hoes voor een krukje.

We hadden het oude krukje meegenomen
dat afkomstig is van mijn moeder.
Dochterlief wilde die graag hebben.
Ze had gevraagd of ik er een
hoesje voor wilde haken.
gehaakt kruk hoesje

 Eerst hebben we het een paar laagjes
wit geverfd



We wilden het toch meer opleuken
en ik heb gezocht naar een kleurrijk patroon.
Bij
vond ik een mooi en kleurig patroon.
Het eerste deel wordt rond gehaakt en dat
kwam goed uit


Deze kleuren passen perfect bij haar,
zo heb ik de bloemblaadjes
nog beter laten uitkomen dan
op het patroon staat.


Er moeten nog doppen onder de poten en
ik denk dat ik er een zacht
hoesje maak voor er onder.
Bijna klaar dus !

In ieder geval heeft ze het al goedgekeurd.

Ik doe mee met de party van Stephanie

15 opmerkingen:

  1. Het is heel leuk geworden! je bent heel creatief, zo zie je maar weer dat van een simpel iets , iets moois van kan worden... fijne weekend ☀

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw !!! Dat is een echt kunstwerk geworden. Schitterend !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How beautiful and very creative! Your hands do lovely work.
    I have looked around and enjoyed my visit here with you.
    I look forward to following along with you. :)

    Joy! Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een gezellig krukje heb je gemaakt, en helemaal leuk dat je me bent gaan volgen ;o)
    groetjes mara

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for sharing at my link up.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. That is gorgeous...like a work of art with all the detail of this design and nice colors! Very well done! Hugs, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap gedaan. Heel leuk. Gr. Ikeline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. My sweet friend, the colors are magnificent together! I love how cheerful it looks :) Thank you so much for sharing with Roses of Inspiration. I love having you at the party. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello lovely friend! Your beautiful post has been featured at Roses of Inspiration today. Thank you for joining the party and I hope you're able to join us again. Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your stool cover! The design is perfect, and your crocheting is beautiful.
    Congrats on the feature at Roses of Inspiration!

    BeantwoordenVerwijderen