AVG.

zaterdag 31 januari 2015

Gehaakte baboesjka's

In het boekje "Slingers Haken"
stonden erg leuke dingen, zoals vlaggetjes,
auto's voor jongens,
paddenstoelen voor meisjes en jongens.
en ook baboesjka's voor meisjes




Ik vond ze erg mooi en vraagde mijn dochter
welke zij leuk vond.
Eigenlijk vond ze het allemaal mooi, dus het
maakte haar niets uit wat ik ging haken,
maar dan liever niet één soort, maar een paar
door elkaar.
Zo ben ik begonnen met de paddenstoelen

gehaakte paddenstoelen
en de baboesjka's, en dat ging zo lekker
dat ik er niet mee kon stoppen.

gehaakte baboesjka's




 


 

zeg nou zelf, zijn ze niet schattig?
Toch heb ik er nog meer nodig voor een slinger
en er kunnen misschien nog wat bloemen bij.
Als het klaar is zal ik het helemaal laten zien.
Maar voorlopig ben ik nog wel even bezig.

7 opmerkingen:

  1. O wat leuk! Lijkt me echt super ontspannende bezigheid! Als je het goed kunt tenminste ....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat leuk, die baboesjka's vind ik geweldig!! Dat zal een vrolijke slinger worden.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wil je mijn linky sturen...mail me op mycozyspot3@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de baboeska's leuk. Kan ik een slinger poppetjes bij je kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Loes, Wat leuke baboesjka's!!! Mijn oudste dochter houd van baboesjka's, mischien moet ik het ook een keer proberen!

    Dankje voor jouw bericht op mijn blog! :)

    Fijne week nog!
    Ingrid xx
    http://myfunkycrochet.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He dat is leuk! Ik herkende ze meteen als die van mij :-) Gaaf dat je ze gemaakt hebt zeg, en wat leuk dat je dochter het zo leuk vond. Ik werd helemaal blij van het lezen van je bericht :-)
    Een fijn weekend gewenst! Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen