AVG.

woensdag 10 juli 2013

Fijn borduurwerk

Af en toe komt er iets leuks boven water,
als je naar het ene zoekt, vind je het andere.
Ik zocht voor mijn haakwerkje
een wat fijnere borduurnaald, omdat het
vissersgaren niet past door een gewone naald.

Ik vond deze zakjes van Creatief Borduren
dat ik jaren geleden met de post thuisbezorgd kreeg,
Er was een map met patronen
en twee mappen met verschillende technieken.
Bij elke zending zat er een zakje bij met materiaal
zodat je direct aan de slag kon.




Ik had er een kussen van geborduurd met allerlei vlinders,
die helaas al versleten is.
Zo kwam van het een het ander, naast het haken
ben ik ook aan het borduren geslagen,
zoals deze....





en deze....

maar met het mooie weer doen we het nu eventjes rustig aan.


2 opmerkingen:

  1. Hallo, even voorstellen ik ben lida en ik heb een schoenendoos vol van deze leuke zakjes gevonden bij mijn overleden moeder in huis!! Nu ontbreken de patroontjes, weet u toevallig hoe dat zit en of ik nog ergens patroontjes vandaan kan halen? Vriendelijke groeten lida van den Bosch

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lida, ik zou het niet weten hoe je aan de patroontjes kan komen, zoek eens op Google en marktplaats, succes!

    BeantwoordenVerwijderen