AVG.

maandag 18 maart 2019

Gehaakte sjaal.

Deze sjaal heb ik hartje winter gehaakt.
Helemaal vergeten om die te laten zien.
 
 
In het najaar had ik een jas
gekocht, blauw met stippen,
waar geen enkele sjaal die ik had bij paste.
Dus maar een bol garen gekocht
met kleurverloop.
 

Blauw is toch geen moeilijke kleur?
Maar toen ik een hoedje erbij
wilde kopen in het blauw,
stond ik toch voor een verrassing.
De verkoopster zei dat de stippen
eigenlijk niet blauw, maar groen waren!!
Zeg maar blauw-groen. 😏
Groen is niet mijn kleur, het
maakt me bleek.
Het werd best moeilijk, maar.....





Ellis showt het hoedje dat het uiteindelijk
is geworden, ze moest erom lachen.
Want, zei ze, ze had geen zebratrui aan,
maar een poezentrui!
Geen blauw hoedje dus, maar beige met
 een soort van zebra strepen.
De donkere kleur is  geen zwart
maar donkerblauw.






De bol met kleurverloop was eerst niet
helemaal naar mijn zin, maar
gaandeweg leek het toch meer
bij de jas te passen.
Gek hè, op de foto zien de stippen
er toch blauw uit, haha,
ik heb een jas die wisselt
van kleur. 😄
#

15 opmerkingen:

  1. Love our dotty jacket, Loes. The spots do look blue in the photos. Love your scarf too. Isn't the gradient colours pretty and the pattern is lovely. Your scarf teams perfectly with the jacket. A match made in heaven I would say.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sjaal, de South Bay toch?
    Mooie jas heb je trouwens ook! Ik snap dat het heel lastig is om daar iets bij te vinden, maar dit was de perfecte bol.. En zolang groen de hoofdkleur niet is, moet het toch kunnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi gehaakt en ook het motief is tof Loes ...
    Past perfect met je jas hoor ... liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful shawl and smile !!!!!
    Have a shinny day !
    Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I'm appreciate your writing skill. Please keep on working hard. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love the color gradation on the scarf, and how it goes with the dotted coat!! Ellis is precious, and you two must be quite a pair when you are out and about!! Anyone who spots you would be blessed to see you in your well matched patterns and colors, and beautiful light-filled smiles!!♡

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I have shared it with my friends. thank you.وکیل چک

    BeantwoordenVerwijderen