AVG.

zaterdag 5 oktober 2019

Twee taarten.

Voor mijn lieve vriendin deze
twee taarten.
De eerste is een gewone slagroomtaart
met een mousseline vulling en
een slagroom vulling met alleen boven op
wat fruit.


De tweede taart is een bavarois van
aardbeien en frambozenpuree.
Een bodem van biscuit en midden
in de taart, met hele frambozen erin.


Dit is een erg lekkere en fruitige taart.
Ik gebruik een siliconenvorm voor
het patroon op de bovenkant.
De uitsparingen vul ik voorzichtig
met gelei van vruchtensap.



4 opmerkingen:

  1. Wat heeft jouw vriendin geluk 🧡
    Jij bent een taarten prinses
    Nog een fijne zondag liefs Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Njammie die tweede! Voor mij een groot stuk alsjeblief. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er weer ontzettend lekker uit! Het is maar goed dat ik hier niets van terecht breng, want ik zou dichtgroeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een pracht en praal weer met zulke prachtige taarten

    BeantwoordenVerwijderen