AVG.

donderdag 18 juli 2019

Hamburger taart


Julius is gisteren jarig geweest
en toen ik hem vroeg welke taart hij wilde,
zei hij dat ik het zelf maar moest weten,
want zelf kon hij even niks bedenken.
Moeilijk voor een jongen die
15 jaar wordt!
Het werd een hamburgertaart!
Nu moest ik alleen nog uitvogelen
hoe dat in zijn werk gaat.
Een kleinere maat biscuit gebakken en
een dikke plak brownie.
De biscuit is lekker luchtig,
maar de brownie  met heel veel
chocolade en boter is best zwaar.
Eigenlijk is de brownie al de vulling,
maar ik heb er nog roombotercrème
op gesmeerd.
Van fondant heb ik tomaat, sla en kaas
rondom gelegd.


Die kaas lijkt net echt hè?
De bovenkant rond bijgesneden
besmeerd met botercrème en
bekleed met fondant met een
paar sesamzaadjes


Julius zelf had een glimlach van oor tot oor!
En (gelukkig maar) vond iedereen de taart lekker.
Ik was bang dat het te zwaar zou zijn,
maar dat viel reuze mee.

Hamburgertaart

*

8 opmerkingen:

  1. Leuk, leuk, leuk! Knap bedacht hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow ! Dit is gewoonweg een super-mega-coole taart. Knap van jou Loes! Echt top! Lieve grts Tinne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, hoe krijg je het verzonnen. Jij bent echt creatief Loes...
    En zo'n taart is natuurlijk helemaal top op die leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is echt zo gaaf. Kon ik hem maar bestellen bij je :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I am looking at the hamburger cake and scratching my head wondering how on earth did you dream it up?? Truly Loes, you are amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat knap gemaakt!!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen