vrijdag 28 november 2014

Gehaakte gordijntjes

Er is al heel vaak naar mijn
gehaakte gordijntjes gekeken.

gehaakte gordijntjes
Hier zie je het eerste gordijntje dat ik had
gehaakt. En hierboven is het tweede,
daarvan had ik nog niet eerder een foto laten zien.
Grappig, je kunt door de spiegeling van het raam
 de tuinstoelen zien en de keukenkastjes.
De gordijntjes hangen nog steeds, maar
er zijn geen tuinstoelen meer, we hebben nu
een leuke serre met een lounge hoekbank.

Het patroon heb ik al vele malen gemaild
naar liefhebbers,die het ook wilden haken.
Het komt uit een oud boekje van
Durable, fantastisch toch,
dat het zo gewild is?

De gordijntjes blijven jaren mooi, vooral
als je ze stijft, dan hangen ze ook mooier voor het raam.

Wil je ook het patroon, laat het me weten,
dan geef ik het graag door.

33 opmerkingen:

  1. Zo gezellig en sfeervol ...
    Mooi gedaan hoor ...
    Fijn weekend ...
    Lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoiets hadden wij in ons vorige huis ook ophangen.Wat een nostalgie!
    Nog steeds ben ik zelf bezig met een aantal gehaakte gordijntjes voor ons tuinhuis. Het staat nu even op een laag pitje, maar ik krijg meteen weer zin om ze af te maken.
    Groeten, Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, zoiets heb ik járen geleden al eens gehaakt! Uit een oud boek dat tóen nog nieuw was. :-)
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gordijn. Zou Ik het patroon van je mogen hebben. Mijn email is bleijenbergdc@gmail.com. Bij voorbaat dank. Groetjes Dini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohjho ja precies wat ik zoek, zou super blij zijn met het patroon grs en bedankt m-vestjens@ home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beste Loes, ik zoek me al weken suf maar een patroontje. Heb zelfs via marktplaats boekjes gekocht maar daar staat niets in. Mag ik jouw patroon ook ontvangen?

    gr
    Hetty
    hettyvdberg@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Loes'. Mijn moeder woont op een afdeling dementerende. Nu vroegen ze of iemand een gordijntje kon haken. Ze had dit voorbeeld geprint. Nu is mijn vraag zou ik het patroon kunnen krijgen van jou.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Carla, wel even je e-mail adres geven.

      Verwijderen
  8. Hallo Loes'.
    Carlavdzalm@hotmail.com
    Alvast ontzettend bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Loes' heb je mijn berichtjes ontvangen?

    Groetjes carlavdzalm@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. zou ik het patroon misschien ook mogen ontvangen op dj-tiger-68@outlook.com

    djw alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Loes ik zou heel graag het patroontje van je willen ontvangen.ik heb in het verleden dit gordijntje en vele andere gehaakt maar heb de patroontjes niet meer.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Wil, geef je mail adres dan stuur ik je het patroon door.

      Verwijderen
  12. Hallo Loes,

    Heb je voor mij ook het patroon van het prachtige gehaakte gordijn? Mijn mailadres is: alubbers67@gmail.com

    Alvast reuze bedankt en groeten van Arlene Lubbers

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Loes.
    Graag zoe ik het patroon ontvangen van het gehaakte gordijn.
    Alvast bedankt.
    Gr. Thea
    t.meijerink@sherpa.org

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Loes. Heb je voor mij ook het patroontje van het gehaakte gordijntje? Groetjes Rinie
    info@minimagic.eu
    Alvast bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heb je dit patroontje voor mij ?
    geertjetalhout@msn.com
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heb je dit patroontje voor mij ?
    geertjetalhout@msn.com
    groetjes gea

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Loes

    Zou ik dit patroontje ook mogen hebben alsjeblieft,ik vind echt heel mooi.

    Gr.Lenie
    hwdewaard@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Loes

    Zou ik dit patroontje ook mogen hebben alsjeblieft,ik vind echt heel mooi.

    gr. Gerrie
    gerrier@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou super graag dit patroon van dit gordijntje willen. zoek het al een hele tijd. grt anita.
    afspijker@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zou ik ook dit patroon ook mogen hebben alsjeblieft. Ik vond zulke gordijntjes erg leuk toen ik woonde in Nederland voor twintig jaren. (Ik ben engelse.)

    Groetjes Gillian

    gf@koalaby.org.uk

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hallo Loes,
    ik vind het gordijn ontzettend mooi en zou heel graag het patroon van je willen ontvangen.
    Alvast bedankt en vriendelijke groet,
    Diana Kop
    Diana_kop@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Loes graag zou ik het patroon ontvangen van dit gordijntje. Lang geleden zelf gemaakt. Alle boekjes van Durabel heb ik bijna behalve die ene. Waarschijnlijk uitgeleend of weggegeven. Zou je het willen sturen naar jokebroersen@hotmail.com
    Ontzettend lief dat je dit wilt delen. Fijne avond, Joke Broersen

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heb het boekje ook maar ik vind het jammer dat er geen teltekening bijstaat, zou wat makkelijker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Even je e-mailadres achterlaten anoniem. Dan krijg je het toegestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Loes, wat een leuk patroontje zou ik het ook van jou mogen hebben,en heb je misschien advies hoe je ze zou kunnen stijven.
    groetjes Anne
    amvdzee@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kunt u deze patroon naar mij doorsturen op curtisennel@casema.nl. Bij voorbaat dank. Was al heel lang op zoek naar zoits.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Kunt u mij deze patroon opsturen naar curtisennel@casema.nl.
    Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zou u mij ook het patroon willen toesturen? Email is gea.engeler@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo
    Zou u mij aub ook het patroontje kunnen doorsturen aub,mijn Email adres is omma54@gmail.com
    Bij voorbaat hartelijk dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Graag ontvang ik het patroon van het gordijntje mijn email ingridborremans@planet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hallo Loes,

    Heb dit gordijntje vroeger ook vaak gehaakt, maar ben helaas het patroon kwijt.
    Zou ik het misschien van jou kunnen krijgen, daar zou je me een enorm plezier mee doen.
    Mijn emailadres is: nijwening@home.nl
    Bij voorbaat dank,
    Nies

    BeantwoordenVerwijderen