AVG.

maandag 16 juni 2014

Gehaakt kussen in pink en kiwigroen.

Nu de serre klaar is,
ben ik bezig om kussens te haken.
Er is één kussen af.
Het patroon komt uit een boekje van Durable uit de
jaren 80, die ik leende van een vriendin.

Het zijn 9 bloemen die je tijdens
het haken aan elkaar zet en
dan rondom nog een rand eraan haakt.
Omdat mijn kussens groot zijn,
normaal zijn ze 40 x 40 cm,
maar die van mij zijn 50 x 50 cm,
moest ik nog een extra rand haken.
Het patroon uit het boekje was voor een tafelkleed en een kussen.
De rand van het tafelkleed was anders dan
die van het kussen en juist die rand
 heb ik er nog eens extra aan gezet.


Van deze kleuren wordt je helemaal vrolijk.
Het haken met zulke kleuren doe je dan ook
met plezier!

gehaakt granny kussen

granny

1 opmerking:

  1. Een mooie en gewaagde kleurencombinatie ...
    En natuurlijk heel prachtig gehaakt ...
    Fijne week ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen